Salmon Fishing Forum banner

Rivier Wear 2024

75K views 410 replies 41 participants last post by  GoldenB  
#1 ·
Leuke pauze van de rivier voor 3/4 van vorig seizoen, kijk er naar uit om in maart weer op pad te gaan, veel succes heren 👍🎣

#8 ·
Dank je Barney. Waar loopt de gratis stretch?
Onder de voetbrug, letterlijk, - stroomafwaarts van de Framwellgate-brug en de stuw - was er vroeger een aangrenzende parkeerplaats op de RB, maar ik ben er al meer dan 10 jaar niet meer geweest en geloof dat de gemeente daar hun hoofdkantoor neerzet, maar ik ben er zeker van dat vaste klanten de huidige positie voor u zullen verduidelijken.

Succes

DR

#10 · (Edited)
Hallo,

Na me te hebben voorgesteld in de sectie "Nieuwe leden introducties", wil ik een vraag stellen aan de ervaren vissers.

Het lijkt erop dat we van 10 tot 24 augustus 24 in een huisje in de buurt van Frosterley zullen verblijven.
Ik weet dat niemand helderziend is en ik weet dat de waterstand meestal het belangrijkste is,
maar denkt u dat er medio augustus in dit riviergebied een mooie vliegvisserij op zeeforel zou moeten zijn?

Indien mogelijk zal ik mijn auto niet verplaatsen om te gaan vissen. Maar als uw ervaringen zijn dat het vissen in de buurt van Frosterley in augustus niet zo goed is, misschien omdat het te veel stroomopwaarts is, zou ik proberen een kaartje te bemachtigen in de buurt van Auckland en een stukje stroomafwaarts te rijden. Maar indien mogelijk zou ik graag in de buurt van het huisje in Frosterley blijven.

Wat zijn uw ervaringen?

Dank u!

Lukas

#33 ·
Op de watta voor het eerste licht, geef het een flinke draai, maar niks teruggetrokken, ijskoude wind en regen, helemaal doorweekt tot op het bot. Maar als je het spel niet speelt, win je nooit een prijs 👍🎣 View attachment 103555
Ja, ik stond op, keek uit het raam en dacht f*ck dat en ging terug in bed lol