Salmon Fishing Forum banner

Lijn voor een Diawa Whisker 15ft

853 views 16 replies 10 participants last post by  HYDE44  
#1 ·
Ik heb een Diawa Whisker 15ft 9-11 wt hengel geërfd en vroeg me af welke lijn er het beste bij zou passen?

#10 ·
Het is onwaarschijnlijk dat het veel wederverkoopwaarde zal hebben. Er staat zelfs een onberispelijke versie op Ebay "koop het nu" voor minder dan £130. Dus als je wat lijnen hebt, is het misschien de moeite waard om het uit te proberen, want het kan je verrassen. Het moet degelijk gebouwd zijn met een doorlopende actie en een breed nerfvenster. Ook een zware molen zou helpen voor de balans. Dit kan helpen.

#11 ·
Het is onwaarschijnlijk dat het veel wederverkoopwaarde zal hebben. Er staat zelfs een ongebruikte versie op Ebay "koop het nu" voor minder dan £130.
Je hebt gelijk Richard, er is geen markt voor oudere hengels. Die Ebay-prijs is enorm optimistisch. Ik heb moeite gehad om nieuwere hengels te verkopen. De enige hengels die nog een markt lijken te hebben, zijn de grote namen, ze hebben de cachet dat prijzen tart.
De beste plek om tegenwoordig zalmhengels te verkopen, kan de witvismarkt zijn, waar ze worden ingekort tot 12' voor barbeelhengels.

• Like
Reactions: FHS