Ik heb een Diawa Whisker 15ft 9-11 wt hengel geërfd en vroeg me af welke lijn er het beste bij zou passen?
Tot 13' zijn ze prima, de 15' was een beestIk had er vroeger een als je de #9 vergeet en voor de #11 gaat, zit je niet ver verkeerd. Het is een grote, zware hengel die je het beste in de mist der tijd kunt laten.
Je hebt gelijk Richard, er is geen markt voor oudere hengels. Die Ebay-prijs is enorm optimistisch. Ik heb moeite gehad om nieuwere hengels te verkopen. De enige hengels die nog een markt lijken te hebben, zijn de grote namen, ze hebben de cachet dat prijzen tart.Het is onwaarschijnlijk dat het veel wederverkoopwaarde zal hebben. Er staat zelfs een ongebruikte versie op Ebay "koop het nu" voor minder dan £130.
Ik heb een 10/11 (42g) Rio afs shooting head geprobeerd op die hengel voor een vriend, dat werkte goed genoeg, maar het is een zware hengel naar moderne maatstavenIk heb een Diawa Whisker 15ft 9-11 wt hengel geërfd en ik vroeg me af welke lijn er het beste bij zou passen?