Ik heb al een tijdje geen klassieker meer gebonden, dus ik dacht dat het tijd was om een Baron en Silver Doctor op antieke 1/0 haken te binden.
Vergeten hoe moeilijk deze zijn... Niet perfect, maar leuk om wat oefening te krijgen.
Als ik me goed herinner, gaf zelfs George Kelson dat toe!Ik kan niet voor de zalm spreken, maar ze zouden zeker veel vissers vangen!
Mijn grootvader zei altijd dat de zalmvliegen waren gebonden om vissers te vangen in plaats van vissen.
Ga zo door. 👍View attachment 114894
Ik heb al een hele tijd geen klassieker meer gebonden, dus ik dacht dat het tijd was om een Baron en Silver Doctor te binden op antieke 1/0 haken.
Vergeten hoe moeilijk deze zijn... Niet perfect, maar leuk om wat oefening te krijgen.
Kwaliteitsvliegen Gary 👊View attachment 114894
Ik heb al een hele tijd geen klassieker meer gebonden, dus ik dacht dat het tijd was om een Baron en Silver Doctor op antieke 1/0 haken te binden.
Vergat hoe moeilijk deze zijn... Niet perfect, maar leuk om wat oefening te krijgen.
Je hebt er echt talent voor - ik zeker niet! Ik ben een beetje nieuwsgierig, want elk recept dat ik heb gezien voor de Silver Doctor heeft een Bronze Mallard overlay op de gemengde vleugel? Ook dacht ik dat de hoofdbedekking rode wol was. Op de foto lijkt het iets anders te zijn (zij het rood). Wat gebruik je als bron voor dressings - is het Kelson?View attachment 114894
Ik heb al een hele tijd geen klassieker meer gebonden, dus ik dacht dat het tijd was om een Baron en Silver Doctor op antieke 1/0 haken te binden.
Vergeten hoe moeilijk deze zijn... Niet perfect, maar fijn om wat oefening te krijgen.
Prachtig, perfect vanuit mijn oogpunt.View attachment 114894
Ik heb al een hele tijd geen klassieker meer gebonden, dus ik dacht dat het tijd was om een Baron en Silver Doctor te binden op antieke 1/0 haken.
Vergeten hoe moeilijk deze zijn... Niet perfect, maar fijn om wat oefening te krijgen.